Treasure what you have...

Treasure what you have...

Time is too slow for those who wait;
Too swift for those who fear;
Too long for those who grief;
Too short for those who rejoice;
But for those who love...
Time is eternity.



My Music

Tuesday, July 8, 2008

無話可說

昨天是我的表哥的婚禮喜宴. 原本是我和你一同出席...但只有我一個人出席. 因為我知道你不想參加. 而且, 出去了一整天. 你都沒睡到.

親戚門每個都問我為什麼你沒來, 我只好騙他們說你生病.

我處處為你著想, 可是你卻沒顧慮到我的感受. 我還以為你會乘這機會休息,可是你卻做了一件寧我十分生氣又失望的事.

我真的不知道該說什麼. 明明知道我不喜歡,你還是和她聯絡.

1 comment:

swz said...

HELLO!!!
UPDATE LEH!! Lol..
let's all go out some time soon..i haven't seen you or your baby or your husband or anyone from SH for a super long time.